Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Dokumenty są archiwizowane i przechowywane na terenie Przedszkola. 

  1. Ewidencja dokumentacji pedagogicznej potwierdzającej działania związane z organizacją, przebiegiem i nadzorem procesu dydaktyczno - wychowawczego, ewaluacją, zmianami wprowadzanymi w tej sferze działalności placówki.
  2. Ewidencja nieruchomości, pomieszczeń użytkowanych przez przedszkole.
  3. Ewidencja ruchomości, narzędzi, materiałów, pomocy biurowych, sprzętu, maszyn i urządzeń.
  4. Ewidencja rachunkowości, księgowości.
  5. Ewidencja gospodarki magazynowo - żywnościowej.
  6. Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej.
  7. Rejestr umów.
  8. Ewidencja dzieci.
  9. Ewidencja i kontrola obiegu dokumentacji – dziennik korespondencji.
  10. Ewidencja osobowa – akta osobowe pracowników.

Sposoby i zasady udostępniania danych.

Dostęp do wszelkich dokumentów zgromadzonych w archiwum posiadają tylko osoby upoważnione.
Rejestry i zestawienia oraz dokumenty źródłowe są udostępnione na wezwanie jednostkom kontrolującym Przedszkole oraz pracownikom za zgodą Dyrektora placówki.

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Samorządowe nr 14 w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Barbara Kabat
data: 26-03-2015
wytworzył: Barbara Kabat
data: 26-03-2015
data: 26-03-2015
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 26-03-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 580